مقدمه ای بر متریال استاندارد آرنولد در Maya - قسمت 1

پارسی میشن
پارسی میشن
213 بار بازدید - 4 سال پیش - در آموزش مقدمه ای بر
در آموزش مقدمه ای بر متریال استاندارد آرنولد در مایا، به مباحث Base، Specular، Transmission و Subsurface پرداخته می شود. در قسمت اول، تب Base و Specular تدریس شده و در قسمت دوم، تب Transmission و Subsurface پوشش داده شده است. در متریال استاندارد آرنولد، تب Base مربوط به رنگ آبجکت می باشد یعنی زمانیکه نور به مدل برخورد کرد، چه رنگی به نظر برسد؟ هرچند که گزینه Metalness (که با آن می توان ظاهر فلزی را شبیه سازی کرد) در این تب قرار دارد. مورد بعدی که در این قسمت تدریس شده است ... ادامه در https://parsimation.com/intro-arnold-material-maya
4 سال پیش در تاریخ 1399/11/27 منتشر شده است.
213 بـار بازدید شده
... بیشتر