آموزش ورد ، اضافه کردن جدول
6.1 هزار بار بازدید -
5 سال پیش
-
همانطور که میدانید جدولها از
همانطور که میدانید جدولها از تعدادی ستون و ردیف تشکیل شدهاند که در بستهبندی محتوا کمک میکنند. شما میتوانید از جدولهای برای طبقهبندی محتوای متنی و عددی در ورد هم استفاده کنید. به علاوه ورد با در نظر گرفتن ابزارهایی کارآمد به شما این امکان را میدهد تا بتوانید جدولها را به سبکهای مختلفی شخصیسازی کنید. ما در این مطلب از آموزش ورد به نحوه اضافه کردن جدول و امکانات جانبی آن میپردازیم.
5 سال پیش
در تاریخ 1398/02/19 منتشر شده
است.
6,161
بـار بازدید شده