Omnichannel : انقلاب خرده فروشی
426 بار بازدید -
7 سال پیش
-
مصرف کنندگان امروزه در حال
مصرف کنندگان امروزه در حال تقاضا هستند . آنها نه تنها انتظار دارند که کالا به صورت آنلاین در دسترس باشد، بلکه متقاضی دریافت خدمات مطمئن و بی عیب و نقص در فروشگاه هستند. بنابراین برای حفظ رقابت، کسب و کار باید سریع و هوشمندانه عمل کند.
کیلین واگنر، مدیر عامل یک استارتاپ بسیار نوآورانه ، استراتژی خرده فروشی و نحوه ی تبدیل کانال های فراگیر به انقلابی آرام که ما انتظارش را داریم ارائه می کند .
7 سال پیش
در تاریخ 1396/10/10 منتشر شده
است.
426
بـار بازدید شده