یافتن مشتری یا همکار احتمالی
49 بار بازدید -
4 سال پیش
-
میتوانید بهتر از این عمل
میتوانید بهتر از این عمل کرده و مخاطبهای بازار هدف خود را با یافتن اینکه چه چیز محصولات یا تجارت شما برایشان مفید است بیابید. تفاوت در این است که وقتی شما فواید را مینویسید، این فقط نظر شما است. من 27000 دلار به یک شرکت تحقیقاتی دادم تا به من بگوید دقیقا به چه دلیل مردم مکملهای خوراکی مصرف میکنند. خودم قبلا ایدههایی برای این موضوع داشتم ولی نتایجی که این شرکت به من داد کاملا با ایدههای من متفاوت بود. در نتیجه توانستم دو بروشور تبلیغاتی بر اساس این تحقیقات تهیه کنم که واقعا مؤثر بودند. اگر در کار فروش مکملهای خوراکی هستید یا اگر برایتان جالب است که بدانید این محصولات چه اثری روی بدن میگذارند باید این بروشورها را ببینید. نکته مهم اینکه من دریافتهام امکان ندارد بدون صرف وقت و انرژی بتوان همهی روشهای تبلیغاتی را یاد گرفت.
4 سال پیش
در تاریخ 1399/12/08 منتشر شده
است.
49
بـار بازدید شده