روش های جدید بازاریابی و فروش کاشی و سرامیک(بخش چهارم)
0 بار بازدید -
پارسال
-
روش های جدید بازاریابی و
روش های جدید بازاریابی و فروش کاشی و سرامیک(بخش چهارم)
گیمیفیکیشن به این معناست که از ایدهها و عناصر بازی استفاده کنیم تا افراد را ترغیب کنیم در فعالیتهای مورد نظر ما شرکت کنند و بیشتر لذت ببرند.
️هدف اصلی استفاده از گیمیفیکیشن، تشویق و ترغیب افراد به مشارکت فعال و انگیزهبخش در بازی مورد نظر ما برای جذب مخاطب بیشتر و به صورت غیر مستقیم است.
️این روش با ایجاد تعامل، رقابت، پاداش و امتیازدهی، تلاش میکند تا رضایت و انگیزه شخص را افزایش دهد و او را به انجام فعالیتهای هدفمند ترغیب کند.
️همچنین، از طریق گیمیفیکیشن میتوان ارتباط بیشتری با مشتریان، کارمندان یا جامعه مورد نظر برقرار کرد.
️اگر شخصی در بازیی که شرکت تولید کنندهی کاشی و سرامیک تهیه دیده، بازی کند یا بینندهی این بازی باشد، لذتی که آن برند به او داده را تجربه میکند و در ذهنش نام برند ثبت میشود، در نتیجه تجربهی مخاطب با آن برند بیشتر میشود طبیعی است که در هنگام خرید، مخاطب ما چیزی را انتخاب میکند که در ذهنش ثبت شده.
️با پرداختن به روش تبلیغاتی گیمیفیکیشن مخاطبان ما بدون اینکه به آنها پیشنهاد خرید داده شود وجه تمایزی متفاوت را نسبت به رقبایمان از ما میبینند و در هنگام خرید به تبعیت از برند ما خرید میکنند.
️استفاده از این روش برای ارتقاء و ثبت جایگاه برند ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
آشنایی با #نسل_سوم_فروش
این قسمت:آشنایی با مفهوم گیمیفیکیشن
مدرس:ابراهیم توکلی
️ تولیدات اختصاصی و آموزشی رسانه کاشی ایران درباره نظام جدید فروش کاشی و سرامیک
#صادرات
#آموزش
#بهره_وری
#نسل_سوم_فروش
تولید شده در:
#استودیو_اختصاصی رسانه کاشی ایران
برای معرفی برند و محصولات خود، می توانید با ادمین کانال تماس بگیرید.
️ لینک دعوت به کانال:
@mediatileiran
پارسال
در تاریخ 1402/03/29 منتشر شده
است.
0
بـار بازدید شده