آموزش ساخت سیستم های اصلی یک بازی RPG کشاورزی دو بعدی در یونیتی و سی شارپ

CGTools.ir
CGTools.ir
87 بار بازدید - 2 سال پیش - آنچه یاد خواهید گرفت توسعه
آنچه یاد خواهید گرفت توسعه بازی یونیتی 2دی برای یک RPG کشاورزی برای ایجاد سیستم های اصلی برای یک بازی از نوع Stardew Valley. دوره سطح متوسط به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با ایجاد اجزای پیچیده یونیتی با استفاده از برنامه نویسی سی شارپ ، یک بازی پیشرفته را بسازید. 43 ساعت آموزش عمق و شامل پروژه کامل تکمیل شده با امتیاز ذخیره پس از هر سخنرانی است. بازیSet-up the Player را در یک سلسله مراتب چند سطحی تنظیم کنید و حرکت و انیمیشن ها را با استفاده از رویدادها پیاده سازی کنید. برای ساختن صحنه های بازی از چندین لایه TileMap استفاده کنید که حس عمق را نشان می دهد. از Cinemachine برای ایجاد دوربین برای دنبال کردن بازیکن و ماندن در محدوده صحنه استفاده کنید. با استفاده از اشیاء و پیش نویس های قابل دسترسی ، سیستم های جامع و موجودی را بسازید. یک UI نوار موجودی بسازید که به بازیکن اجازه می‌دهد آیتم‌ها را برداشت، رها کند و مرتب کند. یک سیستم زمان بازی و UI که رویدادهای مربوط به زمان را ایجاد می کند، پیاده سازی کنید. یک مدیر صحنه ایجاد کنید که صحنه ها را با حرکت بازیکن بین آنها بارگیری و تخلیه کند. از رابط های سی شارپ برای تعریف خصوصیات و روشهای GameObjects استفاده کنید تا با حرکت بازیکن بین صحنه ها ، وضعیت بازی خود را ذخیره کنید. از نقشه‌های پنهان برای ذخیره ویژگی‌های شبکه استفاده کنید، مانند جایی که بازیکن می‌تواند آیتم‌ها را رها کند یا حفر کند. ابزارهای متنوعی را که بازیکن می تواند از آن استفاده کند ، مانند یک حیاط برای حفر زمین و تبر برای خرد کردن درختان پیاده سازی کنید. برای استفاده مجدد از اشیاء ، یک استخر شی بسازید. یک مدیر VFX ایجاد کنید و جلوه های ذرات بسازید. یک سیستم زراعی قابل تنظیم و انعطاف پذیر را پوشش می دهد که کاشت ، رشد و برداشت محصولات زراعی را پوشش می دهد. یک منوی مکث ایجاد کنید که یک صفحه نمایش کامل مدیریت موجودی ، ذخیره بازی و ترک گزینه ها را فراهم کند. قابلیت ذخیره و بارگیری پیچیده بازی را بسازید که از رابط های سی شارپ و سریال سازی باینری استفاده می کند. عملکرد را برای سفارشی کردن کامل شخصیت های بازی خود پیاده سازی کنید. مسیریابی پیچیده AStar را برای NPC های بازی و برنامه های حرکتی مبتنی بر زمان ایجاد کنید. صداهای پخش کننده ، صداهای محیط و موسیقی بازی را پیاده سازی کنید. یک چرخه روشنایی یک روز و شب را برای بازی ایجاد کنید - با استفاده از یک برنامه روشنایی که براساس فصلی قابل تنظیم است. آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:https://b2n.ir/x50483
2 سال پیش در تاریخ 1401/06/07 منتشر شده است.
87 بـار بازدید شده
... بیشتر