ارزش برند و روشهای ارزیابی آن
46 بار بازدید -
2 سال پیش
-
امروزه بسیاری از سازمان ها
امروزه بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزشترین داراییهایشان برندهای محصولات و خدمات آن هاست. از ارزش برند به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکت ها نام برده می شود و ساختن برندهای قوی برای بسیاری از شرکت ها در اولویت می باشد. ارزش برند مجموعهای از دارایی های مرتبط با اسم برند و نماد شرکت است که به ارزش ایجاد شده توسط محصولات یا خدمات شرکت اضافه میگردد. در این ویدئو به روشهای ارزیابی برند پرداختهایم؛ پس با ما همراه باشید.
https://b2n.ir/24479
2 سال پیش
در تاریخ 1401/02/20 منتشر شده
است.
46
بـار بازدید شده