طراحی مطالعه و سوگرایی دکتر واعظی
حیطه اول RoB 2: سوگرایی ناشی از فرآیند تصادفی سازی - بخش 2
آموزش تعاملی ۵- سوگرایی (bias) چیست و خطر آن (RoB) چقدر است؟
آموزش تعاملی ۵- خطر سوگرایی در کارآزمایی های cross-over
آموزش تعاملی کاکرین ۴- کاهش سوگرایی در انتخاب
آموزش تعاملی ۵- تخمین جهت سوگرایی (bias)
حیطه اول RoB 2: سوگرایی ناشی از فرآیند تصادفی سازی - بخش 1
حیطه اول RoB 2: سوگرایی ناشی از فرآیند تصادفی سازی - بخش 3
حیطه اول RoB 2: سوگرایی ناشی از فرآیند تصادفی سازی - بخش 4
حیطه سوم RoB 2: سوگرایی به دلیل missing داده های پیامد - بخش 1
حیطه سوم RoB 2: سوگرایی به دلیل missing داده های پیامد - بخش 2
حیطه چهارم RoB 2: سوگرایی در اندازه گیری پیامد - بخش 2
حیطه چهارم RoB 2: سوگرایی در اندازه گیری پیامد - بخش 3
حیطه چهارم RoB 2: سوگرایی در اندازه گیری پیامد - بخش 4
حیطه پنجم RoB 2: سوگرایی در انتخاب نتایج گزارش شده - بخش 1
حیطه پنجم RoB 2: سوگرایی در انتخاب نتایج گزارش شده - بخش 2
حیطه پنجم RoB 2: سوگرایی در انتخاب نتایج گزارش شده - بخش 3
حیطه پنجم RoB 2: سوگرایی در انتخاب نتایج گزارش شده - بخش 5
حیطه سوم RoB 2: سوگرایی به دلیل missing داده های پیامد - بخش 3
حیطه چهارم RoB 2: سوگرایی در اندازه گیری پیامد - بخش 1
حیطه پنجم RoB 2: سوگرایی در انتخاب نتایج گزارش شده - بخش 4
مصاحبه حسین رضا اسدی با ایرنا، نوگرایی در مقام های موسیقی زاگرس
سیدجمال الدین اسدآبادی، پایه گذار مکتب نوگرایی اسلامی
علامه و نوگرایی | استاد محمدحسن کرباسچیان
سخنرانی آقای حسین فرزین نیا مدیرعامل نورمبین در رویداد زمان شناسی و نوگرایی
آشنایی با انجمن خروس جنگی (طلیعۀ نوگرایی)
گزیده ای از رویداد زمان شناسی و نوگرایی - تابستان ۱۴۰۱
روشنفکری دینی یا نوگرایی دینی؟ - عزت الله سحابی
تیزر رویداد «زمان شناسی و نوگرایی»
دکتر غلامرضا کامیار- آیا حقوق ایران بسوی نوگرایی گام بر میدارد؟
نشست «نقدی بر نوگرایی و توسعه فن سالارانه در ایران از دیدگاه مدیریت سرزمین»
گفتمان دینی و نوگرایی دینی-عزت الله سحابی
فولکس واگن، از اصالت تا نوگرایی
ده هنرمند برگزیده هنر نوگرایی
محمد العیسی مرد کلیدی بن سلمان برای نوگرایی در عربستان
ارائه کتاب گفتگو درباره عقلانیت و نوگرایی توسط مصطفی خرمی
نشست 146 اندیشکده هرمپی با موضوع "معماری داخلی ایران در گذر زمان" نوگرایی"
11. آغاز زندگی و لذت زندگی به نوگرايی و نوبينی است. تکرار سبب پوچ گرایی است.