رسانه شناخت

سواد رسانه : شناخت منبع اخبار جعلی

2:23

دوره جامع رسانه - پیش نمایش آموزش شناخت رسانه- حسین حق پناه

5:26

لزوم شناخت رسانه ها قبل از بکارگیری آنها

1:41

نقاب هالیوود ؛ شناخت رسانه صهیونیست و یهود

1:08:24

دوره جامع رسانه - پیش نمایش شناخت رسانه های اجتماعی - محمد لسانی

2:46

چگونه میتوان مخاطب را در رسانه اجتماعی شناخت

3:21

آموزش چند رسانه ای شناخت آسیبهای اسکلتی-عضلانی

4:40

جهل مردم در شناخت رسانه های خارجی

کوتاه

شناخت رسانه ها یعنی چه؟

2:12

تاثیر رسانه در شناخت زن

2:11

رسانه های پولساز در سال ۲۰۲۰ | اهمیت و شناخت رسانه

کوتاه

اخلاق  و انصاف، نشانه هایی برای شناخت رسانه امام رضایی

کوتاه

الزام شناخت رسانه برای کودکان و نوجوانان

2:22

رئیسی عزیز، خستگی نمی شناخت | کارگروه رسانه ای قلم

5:57

پاد رسانه: نگاهی به شناخت دیجیتال زده

2:35

موشن گرافیک | شناخت مالکان رسانه

1:23

سواد رسانه قسمت 3: شناخت چالشها و مزایای رسانه

2:58

نمایشگاه یک رسانه قوی جهت شناخت|قسمت بیستم

2:19

گزارش از رسانه های اسراییل به شناخت بهتر احمدی نژاد دل بسته اند

1:21

دوره جامع رسانه - پیش نمایش آموزش شناخت پلتفرم های مجازی - محسن فینی زاده

5:12

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 2 / چرا باید در نمایشگاه شرکت کنیم؟

4:16

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت4/ بین چند نمایشگاه کدام را انتخاب کنیم؟

13:49

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت|قسمت اول

3:29

شناخت سطح تحلیل رسانه های فارسی زبان

13:12

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت7/اقدامات قبل از برگزاری نمایشگاه

5:52

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 9/ عوامل موثر در انتخاب ابعاد غرفه

3:47

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 11/ آمادگی قبلی برای شرکت در نمایشگاه

2:40

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت13/ اقدامات حین برگزاری نمایشگاه

3:33

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت14/ برقراری ارتباط با بازدید کننده

3:48

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت15/ تحقیقات بازار

3:39

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت16/چگونه کالا یاخدمات خودرا معرفی نماییم؟

2:53

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت18/چگونه کالا یاخدمات خود را نمایش دهیم؟

7:13

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 20/ شاخص های ارزیابی عملکرد نمایشگاه

2:19

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 21/ پیگیری

3:30

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 23/ کلام آخر

2:51

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت 1

3:29

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت3/ روش ارتباط بامشتریان به غیراز نمایشگاه

7:11

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت5/رموز موفقیت دربهره برداری ازیک نمایشگاه

6:30

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت قسمت6/ اهداف شرکت در نمایشگاه

11:09

نمایشگاه یک رسانه قوی به شرط شناخت|قسمت 21

3:30