woodstovemaintenance

Wood Stove Generator Part 3

5:54

کمک فنر بادی با سیستم تعلیق هوشمند (ضد واژگونی)

2:53

تحليل ميدان دماي گُذراي ديسك و پد ترمز FGM  به صورت مدل سه بعدي متقارن

3:25

دامنه تأثير ضريب اصطكاك در مسافت توقف خودروي مجهز به ترمز ضدقفل

3:57

بررسی مکانیزم برگشت پذیر فرمان خودرو

2:05

تعلیق میل پیچشی با قابلیت تنظیم زوایا و سیستم محرک در خودرو

1:55

سیستم تعلیق هیدروالاستیکی خودرو (فنر هیدروالاستیکی)

1:52

ارائه اختراع سیستم تعلیق مستقل کمبر صفر خودرو

1:14

بررسی اثر استفاده از ترمز بازیاب در کاهش مصرف انرژی خودرو های دورگه

4:29

تأثیر تغییر پارامترهای دینامیکی خودرو بر هندلینگ و فرمان پذیری

3:09

تحلیل فرمان پذیری و پایداری تودرو هیبرید الکتریکی در نرم افزار ادمز

2:26

بهبود فرمان پذیری خودرو با کنترل زاویه چرخ های عقب

2:45

مروری بر عملکرد سیستم ترمز سیمی

2:50

بررسی پایداری خودرو در حرکت طولی در حضور لقی فرمان(ارائه سوم)

2:10

ارائه اول درس تکنولوژی خودرز دکتر طهرانی(علیرضا تیزمغز)

2:55

تحلیل دینامیکی دیسک و لنت ترمز یک خودرو با استفاده از اجزا محدود

2:07

سیستم هوشمند تعلیق و کنترل خودرو

2:44

تعیین سهم گشتاور سامانه کمکی فرمان یک خودروی خاص

2:33

بهبود رفتار مکانیزم فرمان خودرو در شرایط حرکت با سرعت پایین

4:16

ارائه دوم درس تکنولوژی خودرو دکتر طهرانی(علیرضا تیزمغز)

2:41

مطالعات اثر زمانمندیدر روغن ترمزبر خواص فیزیکی-مکانیکی و مقاومت گرمایی

3:34

سیستم تعلیق متشکل از فنر و دمپر یک طرفه

3:27

ویروس کشی کنترل برد   L3

4:37

خانه مدرن

4:30