naserudin

Teatr-safar name naseredin shah

کوتاه

مختصری پیرامون معنی واقعیت و حقیقت

12:51

توضیحی مختصر  در بی اعتباری تاریخ نبیل زرندی

24:23

بهائیان می دانند با اقدس می توان استخاره كرد؟

8:28

تساوی حقوق زن در بهائیت از ادعا تا واقعیت

29:27

مهدویت در قرآن جلسه چهاردهم- برنامه اجراء شده در روم عاشقان حضرت زهراء - مسنجر پالتاك

52:04

اعتقاد بهائیان بر متعفن دانستن  احكام اسلام و جواب سالار  عشق در روم بهائیان پالتاك

16:58

چرا نباید به  بهائیت اعتماد كرد - بهائیان شیعه را پست ترین خلق خدا می دانند

15:10

مهدویت در قرآن جلسه یكصد و چهل و نه  - تفسیر سوره قدر - هیئت انصار الحسین علیه السلام - تهران

55:07

مهدویت تخصصی جلسه چهارم :: گواهان از اهل سنت بر ولادت حجت بن الحسن امام زمان علیه السلام جلال الدین .. مولوی

53:21

تریلر فیلم هندی The Tashkent Files

2:43

1674  جلسه دوم: الوهیت بهاء الله

57:10

رمزگشائی از واقعه انهدام   حظیره القدس در تهران توسط  مرحوم حجت الاسلام فلسفی  رضوان الله  تعالی علیه

24:32

1374 گفتگوی حسن ارشاد و آتئیستها وو پیرامون سلب نسبت و طرد

39:09

1478  بهائیان به دنبال حکومت بهایی در هندوستان ترجمه اسناد به زبان اردو

1:20:25

شرم باد بر كسانی كه  بوسیدن ضریح  پیامبر را بر مسلمین حرام  كرده اند اما خود برای  بوسیدن رهبر خویش  صف كشیده اند

کوتاه

بیانی در  معرفت الله از: ناصر الدین در پالتاك روم نقد فلسفه و عرفان خطاب به حجت الاسلام سید حسن میلانی

23:37

نقد قسمتی از سخن دكتر عباس امانت  در مورد اینكه  باب ( میرزا علی محمد شیرازی ) افكارش متجددانه بوده است  تهیه كننده : نا

13:46

1385 - ممنوعیت تبلیغ و تسجیل در اسرائیل

20:43

1386 - جانشین باب صبح ازل بود ؟

10:12

1387 - جنگ داخلی بابیان و کشتار بخاطر مدعیان من یظهره الله

11:25

1388 - نمونه ای از دوگانه گوئی مبلغین بهایی

11:31

#تحدی_بیستم به یک #آتئیست هتاک  رساله ذهبیه امام رضا ع

19:13

جواب به تهمتهای بهائیان به اسلام  در خصوص تقلید - ازدواج با محارم در احكام ادیان قبل - تجدید ادیان به مقتضیات  زمان و وی

47:52

جواب به شبه پراكنی  بهائیان در مورد  توهم وجود ایرادات ادبی در قرآن

9:32

نقد ادعای وحدت اساس ادیان بین خدای باب و بهاء الله فرسنگها فاصله است  بین آیین باب و بهاء الله در توحید  وحدت نیست چه بر

12:59

بیت العدل مجبور است  یا مرجعیت و روحانیت  شیعه را به رسمیت بشناسد یا منكر عصمت كبری جناب  بهاء الله گردد

27:39

بررسی آسیب شناسی طرح روحی - جلسه اول : موضوع : تشریح طرح روحی  تعریف فرهنگ  الف )  انتقال علم  ب ) تغییر باور  ج ) تغییر

13:33

بررسی آسیب شناسی طرح روحی - جلسه دوم : موضوع : هدف روحی ارائه خدمات برای  بهائی كردن است یا واقعا هدف  خدمت به عالم انسا

17:12

قصد بهائیت تزلزل ایمان پیروان  سایر باورهاست ولی مدعی  است قصد تزلزل در سایر  باورها را ندارد

4:16

1384 عدم تساوی  حقوق زن و مرد و توجیهات بهائیان

8:47

1381 جمشید  معانی :   سازمان سازی های غیر قانونی بیت العدل

9:29

#تحدی_چهاردهم به یک #آتئیست هتاک مغالطه مرجع اسناد ؟

7:23

آیا واقعا در بهائیت  امر بمعروف و نهی از منكر  نیست ؟؟  اگر نیست پس این چیست ؟

12:12

بررسی آسیب شناسی طرح روحی جلسه سوم  تحری حقیقت یا تقلید ؟ برای تبلیغ یك مرام ; صادقانه ابتدا  باید آن مرام را برهانی اثب

18:55