Teatr-safar name naseredin shah
مختصری پیرامون معنی واقعیت و حقیقت
توضیحی مختصر در بی اعتباری تاریخ نبیل زرندی
بهائیان می دانند با اقدس می توان استخاره كرد؟
تساوی حقوق زن در بهائیت از ادعا تا واقعیت
مهدویت در قرآن جلسه چهاردهم- برنامه اجراء شده در روم عاشقان حضرت زهراء - مسنجر پالتاك
اعتقاد بهائیان بر متعفن دانستن احكام اسلام و جواب سالار عشق در روم بهائیان پالتاك
چرا نباید به بهائیت اعتماد كرد - بهائیان شیعه را پست ترین خلق خدا می دانند
مهدویت در قرآن جلسه یكصد و چهل و نه - تفسیر سوره قدر - هیئت انصار الحسین علیه السلام - تهران
مهدویت تخصصی جلسه چهارم :: گواهان از اهل سنت بر ولادت حجت بن الحسن امام زمان علیه السلام جلال الدین .. مولوی
تریلر فیلم هندی The Tashkent Files
1674 جلسه دوم: الوهیت بهاء الله
رمزگشائی از واقعه انهدام حظیره القدس در تهران توسط مرحوم حجت الاسلام فلسفی رضوان الله تعالی علیه
1374 گفتگوی حسن ارشاد و آتئیستها وو پیرامون سلب نسبت و طرد
1478 بهائیان به دنبال حکومت بهایی در هندوستان ترجمه اسناد به زبان اردو
شرم باد بر كسانی كه بوسیدن ضریح پیامبر را بر مسلمین حرام كرده اند اما خود برای بوسیدن رهبر خویش صف كشیده اند
بیانی در معرفت الله از: ناصر الدین در پالتاك روم نقد فلسفه و عرفان خطاب به حجت الاسلام سید حسن میلانی
نقد قسمتی از سخن دكتر عباس امانت در مورد اینكه باب ( میرزا علی محمد شیرازی ) افكارش متجددانه بوده است تهیه كننده : نا
1385 - ممنوعیت تبلیغ و تسجیل در اسرائیل
1386 - جانشین باب صبح ازل بود ؟
1387 - جنگ داخلی بابیان و کشتار بخاطر مدعیان من یظهره الله
1388 - نمونه ای از دوگانه گوئی مبلغین بهایی
#تحدی_بیستم به یک #آتئیست هتاک رساله ذهبیه امام رضا ع
جواب به تهمتهای بهائیان به اسلام در خصوص تقلید - ازدواج با محارم در احكام ادیان قبل - تجدید ادیان به مقتضیات زمان و وی
جواب به شبه پراكنی بهائیان در مورد توهم وجود ایرادات ادبی در قرآن
نقد ادعای وحدت اساس ادیان بین خدای باب و بهاء الله فرسنگها فاصله است بین آیین باب و بهاء الله در توحید وحدت نیست چه بر
بیت العدل مجبور است یا مرجعیت و روحانیت شیعه را به رسمیت بشناسد یا منكر عصمت كبری جناب بهاء الله گردد
بررسی آسیب شناسی طرح روحی - جلسه اول : موضوع : تشریح طرح روحی تعریف فرهنگ الف ) انتقال علم ب ) تغییر باور ج ) تغییر
بررسی آسیب شناسی طرح روحی - جلسه دوم : موضوع : هدف روحی ارائه خدمات برای بهائی كردن است یا واقعا هدف خدمت به عالم انسا
قصد بهائیت تزلزل ایمان پیروان سایر باورهاست ولی مدعی است قصد تزلزل در سایر باورها را ندارد
1384 عدم تساوی حقوق زن و مرد و توجیهات بهائیان
1381 جمشید معانی : سازمان سازی های غیر قانونی بیت العدل
#تحدی_چهاردهم به یک #آتئیست هتاک مغالطه مرجع اسناد ؟
آیا واقعا در بهائیت امر بمعروف و نهی از منكر نیست ؟؟ اگر نیست پس این چیست ؟
بررسی آسیب شناسی طرح روحی جلسه سوم تحری حقیقت یا تقلید ؟ برای تبلیغ یك مرام ; صادقانه ابتدا باید آن مرام را برهانی اثب