growls

Make Screams  Growls Sound Like A BEAST

5:25

آموزش ساخت قطعه موزیک های Growls بوسیله نرم افزار Ablet

11:46

MINIONS dance and sing to EXO’s “Growl” in fan special

3:23

Light's camera action baby/gacha/gacha club/matrial growl UwU

کوتاه

Growly  playing with hotel touchscreen.

کوتاه

نفرت شیر از آدم ها

کوتاه

آموزش موزیک سازی ریتم های خیلی جذاب با استفاده از برنام

3:00

انتخاب روش های رشد خود←پیش نمایش روش های رشد

4:26

استراتژی برند خود را توسعه دهید -> مرکز استراتژی برند

13:34

مشارکت: تعریف، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل←مقدمه ای بر مشارکت

13:36

استراتژی و بهینه سازی←مقدمه ای بر استراتژی چرخه ی زندگی و بهینه سازی جذب پولی

4:48

ویدیو نادر و تماشایی از گرگ خاکستری غول پیکر

3:32

Serum

11:12

معرفی دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (Reforge) در گرولی ← ارکان توسعه محصول

17:52

پیش نمایش دوره داده برای مدیران محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: اهمیت داده

10:36

معرفی دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: پنج اهرم نفوذ PM

8:10

مقدمه ی تسلط بر مدیریت محصول ← معرفی ← پنج نوع اهرم نفوذ مدیریت محصول

8:10

سیستم های تحویل در مقیاس بزرگ←معرفی برنامه←سیستم های تحویل در مقیاس بزرگ

11:04

مقدمه ای برمدیریت محصولات کم تکرار ←مقدمه ای برتئوریICED

5:45

پیش نمایش دوره درآمدزایی   قیمت گذاری ریفورج (Reforge) در گرولی: اهمیت درآمد

9:30

تقویت استعداد شما ←حمایت از رشد شغلی← تسهیل پیشرفت حرفه ای

3:25

نقشه استراتژی محصول ←معرفی←ایجاد مبانی استراتژیک

7:56

توانمندسازی مشخصات محصول←معرفی ←مقدمه ای برای توانمندسازی مشخصات محصول

7:26

فرصت های مدل را شناسایی کنید←پیش نمایش←پیش نمایش بخش

5:06

استراتژی های کسب درآمد را پیاده کنید←مقدمه ای بر اجرای استراتژی های درآمدزایی

8:17

مقدمه دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: تحویل محصول و تاثیرگذاری

9:19

تعامل استراتژی رشد خود←پیش نمایش تعامل استراتژی رشد خود

6:03

آشنایی با بازاریابی برند←بازاریابی برند چیست؟←مقدمه و پیش نمایش برنامه

12:10

تعادل اهداف رشد←مالکیت معیارها←چگونه مسئولیت پذیری در مسائل مناسب را داشته باشید

12:04

رهبری استراتژی محصول (از مدیریت محصول تا رهبری محصول)

4:55

اعتبارسنجی فرصت فیچر: سه مؤلفه یک فرصت فیچر

12:54

طراحی فیچر: فرآیند طراحی فیچر

8:32

نقشه استراتژی محصول ← معرفی ← ایجاد مبانی استراتژیک

7:56

طراحی فیچر ←مقدمه ای بر طراحی فیچر ←فرآیند طراحی فیچر

8:32

توسعه فیچر←پیش نمایش بخش←کتاب راهنمای توسعه فیچر

8:21

راه اندازی فیچر و تکرار←هماهنگی راه اندازی فیچر ←مقدمه راه اندازی و تکرار فیچر

11:49

آشنایی با بازاریابی محصول←تحویل محصول و تاثیرگذاری

9:19

جانمایی و پیام رسانی ←جانمایی محصول←جانمایی خوب در مقابل جانمایی عالی

8:08

ورودی های مالی ورود به بازار←تخصیص بودجه←راهی برای موفقیت بودجه

4:05

استراتژی ورود به بازارمؤلفه های یک استراتژی ورود به بازار

7:54