Make Screams Growls Sound Like A BEAST
آموزش ساخت قطعه موزیک های Growls بوسیله نرم افزار Ablet
MINIONS dance and sing to EXO’s “Growl” in fan special
Light's camera action baby/gacha/gacha club/matrial growl UwU
Growly playing with hotel touchscreen.
آموزش موزیک سازی ریتم های خیلی جذاب با استفاده از برنام
انتخاب روش های رشد خود←پیش نمایش روش های رشد
استراتژی برند خود را توسعه دهید -> مرکز استراتژی برند
مشارکت: تعریف، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل←مقدمه ای بر مشارکت
استراتژی و بهینه سازی←مقدمه ای بر استراتژی چرخه ی زندگی و بهینه سازی جذب پولی
ویدیو نادر و تماشایی از گرگ خاکستری غول پیکر
معرفی دوره مبانی مدیریت محصول ریفورج (Reforge) در گرولی ← ارکان توسعه محصول
پیش نمایش دوره داده برای مدیران محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: اهمیت داده
معرفی دوره تسلط بر مدیریت محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: پنج اهرم نفوذ PM
مقدمه ی تسلط بر مدیریت محصول ← معرفی ← پنج نوع اهرم نفوذ مدیریت محصول
سیستم های تحویل در مقیاس بزرگ←معرفی برنامه←سیستم های تحویل در مقیاس بزرگ
مقدمه ای برمدیریت محصولات کم تکرار ←مقدمه ای برتئوریICED
پیش نمایش دوره درآمدزایی قیمت گذاری ریفورج (Reforge) در گرولی: اهمیت درآمد
تقویت استعداد شما ←حمایت از رشد شغلی← تسهیل پیشرفت حرفه ای
نقشه استراتژی محصول ←معرفی←ایجاد مبانی استراتژیک
توانمندسازی مشخصات محصول←معرفی ←مقدمه ای برای توانمندسازی مشخصات محصول
فرصت های مدل را شناسایی کنید←پیش نمایش←پیش نمایش بخش
استراتژی های کسب درآمد را پیاده کنید←مقدمه ای بر اجرای استراتژی های درآمدزایی
مقدمه دوره بازاریابی محصول ریفورج (Reforge) در گرولی: تحویل محصول و تاثیرگذاری
تعامل استراتژی رشد خود←پیش نمایش تعامل استراتژی رشد خود
آشنایی با بازاریابی برند←بازاریابی برند چیست؟←مقدمه و پیش نمایش برنامه
تعادل اهداف رشد←مالکیت معیارها←چگونه مسئولیت پذیری در مسائل مناسب را داشته باشید
رهبری استراتژی محصول (از مدیریت محصول تا رهبری محصول)
اعتبارسنجی فرصت فیچر: سه مؤلفه یک فرصت فیچر
طراحی فیچر: فرآیند طراحی فیچر
نقشه استراتژی محصول ← معرفی ← ایجاد مبانی استراتژیک
طراحی فیچر ←مقدمه ای بر طراحی فیچر ←فرآیند طراحی فیچر
توسعه فیچر←پیش نمایش بخش←کتاب راهنمای توسعه فیچر
راه اندازی فیچر و تکرار←هماهنگی راه اندازی فیچر ←مقدمه راه اندازی و تکرار فیچر
آشنایی با بازاریابی محصول←تحویل محصول و تاثیرگذاری
جانمایی و پیام رسانی ←جانمایی محصول←جانمایی خوب در مقابل جانمایی عالی
ورودی های مالی ورود به بازار←تخصیص بودجه←راهی برای موفقیت بودجه
استراتژی ورود به بازارمؤلفه های یک استراتژی ورود به بازار