AB Callcenter from IRAN - Candidate for best contact center
Silver medal for AB Callcenter from IRAN in Contact Center Awards
پخش مصاحبه مهندس قنادیان با شبکه ایران کالا
۳ بخش پایه و اصلی که میتونه تجربه ی مشتری موفقی رو در سازمان ها ایجاد کنه.
Nasim PBX / Call Center introduction
Explanation of Dial Plan editor in Nasim Call Center
اقدامات شرکت سفیر آبی آرام در راستای مقابله با ویروس کرونا
مصاحبه شبکه خبر با قائم مقام شرکت سفیر آبی آرام(مهندس قنادیان) در خصوص همایش csr
پیام قائم مقام شرکت سفیر آبی آرام به عنوان برگزیده سومین جایزه CSR
مصاحبه مهندس قنادیان {شرکت سفیر آبی آرام} با شبکه خبر در نمایشگاه تلکام
آموزش کاربری نرم افزار مرکز تماس تلسی - لیست شماره
VoIP98 Call Center Power suite
مصاحبه شبکه عربی التجاه با مهندس قنادیان قائم مقام مدیر عامل شرکت سفیر آبی آرام
هفت اصل کلیدی، در جهت ایجاد تجربه ی مشتری موفق در سازمان ها(اصل ثبات)
۳تجربه مشتری مهم که سازمان های موفق برای مشتریان خود ایجاد می کنند.
6 روش برای مصاحبه کاری موفیقت آمیز...
5 قدم برای افزایش رضایت مشتری ها...
7 روش در جهت افزایش نرخ حفظ و نگهداری مشتری...
۷ اصل کلیدی، در جهت ایجاد تجربه ی مشتری موفق در سازمان ها.