callcenterguatemala

sekkeh callcenter

5:00

About AB Callcenter

2:14

AB Callcenter from IRAN - Candidate for best contact center

3:08

Silver medal for AB Callcenter from IRAN in Contact Center Awards

3:08

zurkhaneh guatemala

2:26

پخش مصاحبه مهندس قنادیان با شبکه ایران کالا

13:07

۳ بخش پایه و اصلی که میتونه تجربه ی مشتری موفقی رو در سازمان ها ایجاد کنه.

2:56

Nasim PBX / Call Center introduction

7:42

Explanation of Dial Plan editor in Nasim Call Center

16:19

اقدامات شرکت سفیر آبی آرام در راستای مقابله با ویروس کرونا

1:23

مصاحبه شبکه خبر با قائم مقام شرکت سفیر آبی آرام(مهندس قنادیان) در خصوص همایش csr

کوتاه

پیام قائم مقام شرکت سفیر آبی آرام به عنوان برگزیده سومین جایزه CSR

1:08

مصاحبه مهندس قنادیان {شرکت سفیر آبی آرام} با شبکه خبر در نمایشگاه تلکام

کوتاه

آموزش کاربری نرم افزار مرکز تماس تلسی - لیست شماره

7:12

VoIP98 Call Center Power suite

کوتاه

Removing a dashboard

کوتاه

مصاحبه شبکه عربی التجاه با مهندس قنادیان قائم مقام مدیر عامل شرکت سفیر آبی آرام

1:09

مرکز تماس

9:22

هفت اصل کلیدی، در جهت ایجاد تجربه ی مشتری موفق در  سازمان ها(اصل ثبات)

3:04

۳تجربه مشتری مهم که سازمان های موفق برای مشتریان خود ایجاد می کنند.

5:02

6 روش برای مصاحبه کاری موفیقت آمیز...

1:32

5 قدم برای افزایش رضایت مشتری ها...

1:28

7 روش در جهت افزایش نرخ حفظ و نگهداری مشتری...

2:00

۷ اصل کلیدی، در جهت ایجاد تجربه ی مشتری موفق در سازمان ها.

کوتاه