مشاور ارشد مدیر عامل برند بیژن از تجربیات این برند در زمینه تبلیغات می گوید
قدم به قدم تا خلق ارزش پیشنهادی با فرید شکریه
BTL در هایپرمارکت ها و چالش های آن از زبان امیرحسین انوری
تجربه ی اتاق فرار در ایونت گوگل | CES 2020
دادن غذای دور ریز به خورد یک استادیوم! | Hellmann's
مشتریان کوکاکولا در نقش جیمزباند! | Coca-Cola
سمپلینگ و تجربه برند با بیلبورد سخنگوی نوتلا | Nutella
حرکت از ایونت مارکتینگ به سمت آگاهی از برند با دلارام محبوبین
سمپلینگ خلاقانه انرژی زا Happy Life در خیابان ها
نیاز به آموزش و تخصص در تبلیغات BTL از دیدگاه محمد رضا زارع (بخش اول)
تعریف تبلیغات BTL و نیاز به نوآوری از زبان سرپرست بازاریابی برند بیژن
بررسی علمی و اجرایی تبلیغات BTL در ایران توسط مدیر عامل پخش گروه صنعتی راهب
بهترین خودت باش تا آخرین محصول ریباک رو ببری! | Reebok
تجربه یک بازی زنده در مرکز خرید! | Mattel-Pictionary
بررسی شاخصه های یک تیم اجرایی خوب با خشایار مقدس
تبلیغات BTL ؛ ابزار اصلی بازاریابی تجاری به بیان دکتر موسوی
جایگاه و میزان اثربخشی BTL در صنعت ریتیل از زبان شاهرخ کشاورز
نگاه موشکفانه و تخصصی به تبلیغات BTL همراه با سعید اسمعیل لو (بخش اول)
نگاه موشکفانه و تخصصی به تبلیغات BTL همراه با سعید اسمعیل لو (بخش دوم)
نیاز به آموزش و تخصص در تبلیغات BTL از دیدگاه محمد رضا زارع (بخش دوم)
بررسی بستر تبلیغات در فروشگاه های رفاه و اثربخشی بیشتر توسط مدیر رفاه رسانه
اگر پول ندارید، ظرف ها رو بشورید! | Scotch Brite
چگونه از BTL در مسیر مسئولیت اجتماعی (CSR) استفاده کنیم ؟
استراتژی های تبلیغاتی برند آوازه و نقش تبلیغات از زبان قائم مقام هلندینگ آوازه
نگاه موشکفانه و تخصصی به تبلیغات BTL همراه با سعید اسمعیل لو (بخش اول)
نگاه موشکفانه و تخصصی به تبلیغات BTL همراه با سعید اسمعیل لو (بخش دوم)
نگاه موشکفانه و تخصصی به تبلیغات BTL همراه با سعید اسمعیل لو (کلیپ معرفی)